زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

منو سه تا آقای مریض

مامان از چهارشنبه با دوستاش رفته مشهد مقدس با همون اکیپی که پارسال رفتیم خدا رو کر دوستای خوبین با هم بهشون خوش میگذره از همه مریض احوالتر مامان و خاله بزرگه منن اما همه هوای اینها رو هم دارن تو مسافرتاشوناز بابت مامان خیالم راحته آماااااااااا هفته پیش محمد یه سرماخوردگیه افتضاح داشت شبی که مامان میخواست بره بابا هم گرفته بود از فرداش هم که ما اونجا بودیم آقای عزیز هم گرفت یعنی من موندم و سه تا آقای مریض که خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هم جیزشون اوف شده بهونه گیر و خولاصه هرچی بگم کم گفتم آقای عزیز که شنبه رو هم استعلاجی گرفت موند خونه منه بیچاره هر روز از سرکار میرم خونه مامان اینا تا ساعت ۱۲ شب میایم  خونه وقتی میرسم خونه رسما رو به موتم سه روزه خودم هم بدن درد شدید دارم گلوم هم درد میکنه اما هی قرص سرما خوردگی و لیمو شیرین و لیمو ترش و عسل و قرقره آب نمک یعنی هرچی فکرم کار کرده انجام دادم که مریض نشم همش هم به خودم نهیب میزنم که حق نداری مریض شی تا مامان بیاد که خونشو و شوشو و پسرشو بدم دستش اونوقت با خیال راحت مریضیم عود کنه که امیدوارم اینطور نشه انشاالله 

وقتی میرم خونه مامان اینا جاش خالیه رو مبلش اونقدر دلم تنگ میشه که خدا میدونه و بس 

خدای مهربان سایه همه پدر مادرها رو بر سر هممون حفظ کنه و اونهایی رو هم که ازدنیا رفن قرین رحمت الهی کنه آمین 

امروز تولد مرد جوان خانواده ماست یعنی برادرم وارد ۲۳ سالگیش شده قربونت برم من تولدت مبارک داداشی مهربون خودمیییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم میلیونتا انشاالله صد سال عمر با عزت و سربلندی و موفقیت داشته باشی عزیزکم 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم و محسن دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ

اوه اوه
وای بنده خدا چی داری می کشی از دست این مریضا
برای دعای قشنگت آمین

خانوم خانوما دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://roozanehaye-asemooni.persianblog.ir

سمیه جان خسته نباشی از مریض داری ایشالله که بابا و داداش و شوشو هر سه تا زود خوب میشن خودت هم اصلا مریض نمیشی .
تولد داداشت مبارک باشه و خدا سایه پدر و مادرت رو همیشه بالاسرت حفظ کنه

مریم سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://ruzanehayman.wordpress.com

امین برای دعای قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد