زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

همچنان افقی هستیم


دلم میخواد هرچه زودتر حالم بهتر شه که از این دوران لذت ببرم اما هر روز ویارهای بارداریم بدتر میشه 

از خدای مهربان می خوام همه مامانهایی که نی نی تو دلشونه نی نی های سالم خدای مهربان نصیبشون کنه و به همه اونهایی ه ارزوی داشتنشو دارن عنایت کنه 

نی نی ما رو هم خودش سالم و صالح نگه داره الهی امین

نظرات 5 + ارسال نظر
hamideh جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ق.ظ http://kolbeheshgh.wordpress.com

سلام سمیه عزیزم
تبریک می گم دوست نازم
حالت درک می کنم اولاش سخت مراقب خودت باش امیدوارم زودتر حالت عادی بشه

خانوم خانوما یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

الهی آخی مامانی تو هنوز که افقی هستی که ... این نی نی خیلی داره اذیتت می کنه ها اومد بیرون گوشش و بکش

مریم و محسن سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ق.ظ

ان شاالله تموم می شه این ویارها

امین برای دعاهای قشنگت

روح انگیز سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://siavashbaghaee.bkogfa,com

سلام مامان اینده خوبی؟
الهی خدا یه نی نی خوب و خوشگل و سالم و تپل مپل بهت بده الهی که به سلامتی این دوران رو سپری کنی منم یه پسر 6 ماهه به نام سیاوش دارم بیا عکساشو ببین نی نیت شبیه گل پسرم بشه اخه همه میگن پسرم خیلی خوشگله دوست داشتی سری به ما بزن خیلی مواظب خودت و نی نیت باش دست علی نگهدار هر دو تون

برای تو چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

عزیزم نگران نباش منم این حالت رو گذراندم گاهی فکر می کردم یعنی دوباره خوب میشم همه چیز به حالت عادی بر می گرده اما خدا رو شکر و به لطف خدا بهتر شدم

برای نینی ات و نی نی خودم و همه نی نی ها سلامتی و شادی و ارامش رو خدای بزرگ خواستارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد