زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

بعد از ۳۴ روز

خداروشکر خداروشکر امروز بعد ۳۴ روز اومدم سرکار البته به اجازه خودم ها  انشاالله فردا میرم تو هفته ۱۲ امروز یک لک کوچیک دیدم اما همه چی رو سپردم به خدای مهربان و از اون سلامتی و حفظ این نی نی رو و همه نی نی های تو دلی مامانای گل و بقیه بچه ها رو خواستم به حق همین روزهای عزیز 

تقریبا اداره از نگهبان دم در تا الی ماشاالله همه در جریان بودن که من چرا نمیومدم سرکار و کلییییییییییییییییییییی من امروز سرخ و سفید شدم  

شبا اصلا خوب نمیتونم بخوابم اولا خیلی زیاد از این پهلو به اون پهلو میشم و همش هم بیدار میشم کلا از ۴ صبح به بعد که دیگه بیدارم رسما تهوعم خداروشکر خیلی بهتر شده اما یه موقعهایی هم بویژه عصرا امانم رو میبره هفته دیگه باید برا آزمایش غربالگری سلامت جنین انشاالله توکلم فقط و فقط به اون خدای مهربانی هست که خودش این نی نی رو بهون عنایت کرده  

انشاالله سالم باشه هم نی نی من هم همه نی نی های مامانای عزیز بویژه مریم جون و ماهک جونم

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم و محسن دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

ان شاالله که سالم هستش نی نی
منم این هفته باید برم غربالگری
مواظب به خودت باش
منم تهوع دارم بعد از ظهرها
شبا هم از ساعت ۳ به بعد بیدارم تا ۶
لکه بینی شاید چیزی نباشه عزیزم ولی پیگیر باش
همیشه سالم باشین عزیزم برای من و نی نی هم دعا کن
مرسی عزیزم از لطفت

مریم و محسن دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

ان شاالله نی نی شما هم سلامت باشه و سونو گرافی همه چیز رو طبیعی و خوب اعلام کنه عزیزم

برای تو دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

سلام عزیزم

منم یک ماه نتونستم برم سر کار و شبها خواب نداشتم از شدت ویار اما خدا رو شکر کم کم بهتر شدم من حالا هفته ۲۲ هستم عزیزم

ممنونم که برای سلامتی نی نی ام دعا کردی انشالله که همه نی نی ها سلامت به دنیا بیان وبعد هم روزهای خوشی در انتظارشون باشه خانومی

مامان دیبا و پرند سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام دوستم
خوشحالم که ۳ ماهه اول به سلامتی گذشته. مراب خودت باش.

خانوم خانوما چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ

خوب خدا رو شکر که خوبی . ایشالله نی نی هم سالمه هم نی نی هم مامانش . گوگولی رو نازش بده از قول من . مواظب به خودت هم باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد