زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

چکاپ ماهانه

 دیروز چکاپ ماهانه نی نی بود 

با مامان گلم رفتیم دکتر در مورد تپش قلب و تنگی نفسم به دکتر گفتم که نظرش این بود اگه موقع فعالیت کردن اینطوری میشم و وقتی استراحت میکنم خوب میشم حتما باید برم پیش یه متخصص قلب که دقیقا من همینطوریم یعنی تا از جام بلند میشم یا یه کار خیلی خیلی سبک انجام میدم تپش قلب میگیرم و نفسم تنگ میشه ولی تا چند لحظه استراحت میکنم خوب میشم حالا باید پیش یه متخصص قلب هم برم که انشاالله چیزی نیست . 

اما دکتر گفت برو بخواب که صدای قلب نی نی رو بشنوه  کلی گشت تا صدای قلب نی نی رو شنید ولی تا صداش بیاد عمر من نصف شد یعنی مردم و زنده شندم تا صدای قلبش و شنیدم کاملا اومده سمت چپ من که دقیقا دو سه روز بود درد میکنه خدای مهربان رو شکر که قلبش میزنه مثل ساعت تند تند خیلی خیلی خدای مهربان رو شکر کردم وقتی صدای قلبش و شنیدم انشاالله همه نی نی تو دلیها قلبشون همیشه و همیشه پر تپش باشه 

بعد هم کلسیم داد برای صبح ویتامینم و گفت ظهرا بخورم وشبم که اسید فولیکم و تمدید کرد برای ترش کردن و سوزش معدم هم یه شربت معده که مخصوص دوران بارداری هست برام تجویز کرد و گفت باید برم غربالگری سه ماهه دوم که گویا فقط آزمایشه گفت بعد از اون خودش سو نو میکنه دیروز فکر میکردم سونو میکنه نی نی رو میبینم اما زهی خیال باطل آخه خیلی ذوق داشتم نی نی رو ببینم اما گفت بعد از جواب آزمایشت اینکار رو انجام میدم 

بازم رانندگی کردن و گفت من تجویز نمیکنم اصلا چون ریسکه .انشاالله این هفته میرم آزمایش ر میدم ببینم کی میشه بالاخره نی نی رو دید دلم برای دیدن تصویر چند سانتی سیاه سفیدش غنج میره شدیدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد 

آقای عزیز میگه اگرم دکترت میزاشت رانندگی کنی تحت هیچ شرایطی من نمیزاشتم هی وای من 

دلم میخواد برم خرید اما نمیشه این سردی هوا کی بهتر میشه آخه  

نی نی دوستم که هفته پیش بدنیا اومده بخاطر زردی بالایی که داشته بستری شده و خونشو عوض کردن انشاالله زود زود خوب بشه و مامانشو از نگرانی در بیاره همه نی نی هایی که الان به هر دلیلی توی بیمارستان هستن یا مریضن انشاالله هرچه سریعتر خوب بشن و لبهای غنچشون به خنده باز بشه الهی آمین 

خدای مهربان هرچقدر شکرت کنم که نعمت داشتن این لذت بزرگ رو به من دادی کم کرده ام اما خدایا با زبان قاصرم شکرت الهی به همه مادران و همه اونهایی که دلشون برای داشتن یکی از اون فرشته های بهشتی بی قراره این نعمت رو عنایت بفرما    الهی آمین  

خدایا همه نی نی تو دلیها سالم باشن نی نی ما هم همینطور     الهی آمین

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
خدایا همه نی نی تو دلیها سالم باشن نی نی شما هم همینطور الهی آمین

مریم و محسن چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ق.ظ

حست رو درک می کنم
چه حالی می ده شنیدن صدای قلب نی نی
الاهی همه نی نی ها سالم باشن
هر کسی که منتظر خدا زودتر دامنشو سبز بکنه

حمیده چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://kolbeheshgh.wordpress.com

سلام سمیه جونم
چه دعات به دلم نشست
ایشالا خدا همه نی نی ها رو در پناه خودش نگه داره

خاله ریزه چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.khalerizemehraboon.blogfa.com

سلام سمیه جون. خوبی؟ شمانینی داری ؟مبارک باشه
اینجا نمیشه کامنت خصوصی گذاشت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد