زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

یه روز بد

 

یه روز خیلی خیلی بد داشتم امروز مثلا رفتم که از حقم دفاع کنم کلا رئیسمون منو شست گذاشت کنار تا حدی که آخرش اشکم دراومد  تازه ابله به من میگه رعایت شرایطت رو کردم حالا سر چی هم نمیدونم ها چون میگه یه حرفی زدی پشت سر من( یعنی رئیسمون) به گوش من رسیده بابت اون دلخور بود یعنیییییییییی میخواستم بزنم فکشو داغون کنم در عوض فقط اشکم دراومد متاسفم برای خودم که تو اینچنین شرایط اینقدر سریع واکنش احساسی دادم اونقده بدم میاد از زنایی که ضعیف باشن اما امروز احساس ضعف کردم از خودم متاسفم سمیه برات 

نظرات 4 + ارسال نظر
رز شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://acme.blogsky.com

خُب حریر لطیفه باید با لطافت باهاش برخورد کرد ایراد نداره گاهی پیش میاد غصه نخور

مامان دیبا و پرند شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام دوستم
همون روزی که دختر به دنیا اومدی معلوم بود که تا آخر عمر هرکس و ناکسی می زنه توی سرت. نگران نباش . سهم ما هم از زندگی اینه.

مریم و محسن یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ

عزیزم برات مهم نباشه
به خودت فشار نیار برات خوب نیست که روحیه ات به هم بریزه

نشمیل یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://banoooomir.blogfa.com

منم همنطورم هر وقت میخوام از خودم دفاع کنم زرتی اشکم میریزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد