زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

دندون درد

دوهفته پیش چکاپ داشتم اما شبش هم خیلی ورم کرده بودم کم نمیشد این ورمه که آخه معمولا از سرکار که میومدم و استراحت میکردم ورمم کمتر میشد اما هر چی استراحت کردم انگار نه انگار صبح رفتم دکتر گفت فشارت خدا روشکر بالا نیست اما دیگه باید استراحت کنی یه هفته بهم استعلاجی داد آقا تو این هفته استعلاجی چنان دندون دردی کشیدم که اگه نی نی نبود فقط آرزوی مرگ میکردم هیچ کاری هم نمیشد کرد مثلا خیر سرم آدم تحصیلکرده شاغل تو دانشگاه نرفته بودم دندونامو چک کنم سه تا همزمان خراب یعنی یکیش که فقط ریشش مونده بود اونو کشیدن برام اونهم چی با سلام و صلوات ولی دردش بد تر شد وحشتناک باز دو روز بعدش دیگه طاقت نمیتونستم بیارم رفتم دکتر باز بقلیش رو خالیکرد اما فقط ÷انسمان کرد چون شرایطم طوریه که نمیتونن هیچ کاری کنن اما خدای مهربان رو شکر بعد از چهار روز درد کشیدن از پنجشنبه تونستم یه ذره بخوابم ولی مردم و زنده شدم هنوزم گاهی تیر میکشه اما خدای مهربان رو شکر بهترم

دیگه از شنبه که رفتم سرکار مرخصیم رو نوشتم دادم که دیگه نرم از 11 تیرماه  تا انشاالله بعد از اتمام مرخصی زایمان اونموقع هم انشاالله باز 6 ماه بدون حقوق میگیرم اگه رو حرفشون بمونن و قولی که دادن و یادشون نره یعنی اگه خدای مهربان بخواد رفتم تو تعطیلات تا یکسال

تازه احساس زن خانه دار بودن بهم دست داده چند هفته بیشتر نمونده تا فرشته آسمونیم رو به آغوش بکشم از خدای مهربان می خوام همه نی نی تو دلیها سالم به آغوش خانواده هاشون بیان پرنسس ما هم همینطور


دارم از قانون جذب استفاده میکنم که زودتر مرخصی 9 ماهه زایمان تصویب بشه انشاالله

خدایم این خدای مهربانم همه نی نی تو دلیها رو خودت حفظ کن و همه مادراشون هم همینطور و کلا همه بچه ها رو به دستای قدرتمندترین خودت می سپارم

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

با سلام و درود
روزنوشت هات عالیه
پیش پیش قدم نو رسیده تون مبارک
وب زیبای داری!
خوشحال میشم ی سر ب وب من بزنی.
با تبادل لینک موافقم، اگه قابل دونستی بیا تو نظرات خبر بده میلینکم.
بدرود.

خادم الزهرا(س) دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://tobejavan.blogsky.com gheybat12.blogsky.com

سلام.عزیزم من زنای باردارو خیلی دوس دارم ان شاءالله یچتون در رکاب امام زمان عج قرار بگیره وخادم الزهرا بشه....
به یاده سقط جنین حضرت زهرا ع ...

منتظره حضور گرمتون هستم

مریم و محسن چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ http://salysky.persianblog.ir

با این وضعیت دندون درد دیگه چی بود آخه

خدا رو شکر که بهترییییییییییییییییی
به به دختره به دنیا میاد هوراااااااااااااااااااااا

نشمیل چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

من هم قبل از زایمان حسابی نگران بودم که این مرخصی کمه و اینا
ما که باید سر شش ماه برگدریم سرکار

مامان دیبا و پرند جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام دوستم
می بینم که توی منزل داره حسابی بهت خوش میگذره. مراقب خودت باش. ::))

زهرا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ق.ظ http://golsame.persianblog.ir/

سلام سمیه جون
خدا رو شکر که دندون درد تموم شد... همیشه سلامت باشی
مرخصی زایمان قراره 9 ماه بشه. چه خوب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد