زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

تنها 1 روز


فقط یک روز مونده به اینکه نی نی رو ببینم باورم نمیشه به این زودی گذشت یعنی تمام وجودم بی قرار دیدن نی نی هست انشاالله  با توکل به خدای مهربان پنجشنبه 5/5/1391 نی نی  به دنیا میاد نوبتم برای بیمارستان اولین نفر هست یعنی باید 6 صبح بیمارستان باشم  این دو هفته شرایط سختی داشتم آزمایش دادم  برای اینکه ورمم خیلی زیاد بود آز پروتئین دادم که تو مرز بود باید خیلی رعایت میکردم بعد 5 روز دوباره آز دادم خدای مهربان رو شکر مشکلی نبود خیلی اومده بود پایین اما بازم باید رعایت میکردم امامهم نیست نی نی به موقع و سالم بیاد اینا برام مهم نیست دیگه اتاق نی نی هم خدارو شکر آماده شده البته 3 هفته هست که من کامل خونه مامان هستم


خدای مهربونم ای مهربانترین مهربانان به همه اونهایی که آرزوی چشیدن و لمس کردن این لحظات رو دارن آرزوشون رو برآورده به خیر بگردان بویژه اونهایی که بخاطر نداشتم بچه زندگیهاشون به تلاطم داره کشیده میشه از این فرشته های آسمونیت عطا کن        آمین یا رب العالمین


خدایا همه اونهایی که نی نی تو دلی دارن نی نی هاشون سالم بیان تو بغل خانواده هاشون آمین یا رب العالمین


خدایا همه اونهایی که نی نی هاشون به هر دلیلی درگیر مشکلی شدن یا بستری شدن خودت شفای عاجل عنایتشون بفرما    آمین یا رب العالمین


خدایا سایه همه پدر مادرها رو به سرمون حفظ کن که بدون اونها و حمایتهای بی دریغشون ما هیچ هستیم   آمین یا رب العالمین


خدایا بین همه زن و شوهرها همیشه عشق و احترام حکمفرما باشه بین منو آقای عزیز هم همینطور  آمین یا ربالعالمین



خدایا هرکی که بواسطه داشتن این فرشته آسمانی در من منو لایق دعا کردن برای خودش در پیشگاه تو بزرگترین دونسته حاجاتشون برآورده به خیر بگردان     آمین یا رب العلمین


مامانم عزیز دلم از اینکه خدا سایه تو مهربانترینم رو بر سرم قرار  داده و منو شایسه داشتن چنین گوهر بی همتایی که اینچنین عشق رو بی دریغ نثارم میکنه هر لحظه هم که شاکر خدای مهربان باشه کم هست از اینکه تمام این ماهها  و روزها دل نگران من بودی و اینطوری منو حمایت کردی دستهایت  را بوسه می زنم و به خود می بالم که فرزند چنین مادری هستم از خدای مهربان می خوام که سایه شما و بابا همیشه بالای سر ما باشه و پدرم که نگاههاش همیشه به من قدرت تحمل هر مشکلی رو میده همینکه  حضورت رو کنارم داشتم و مهربانیهایت نصیبم بود خدای مهربان رو شاکرم بابایی منی


عشقم همسرم مهربانانه و صبورانه این راه  دست منو از دستای خودت جدا نکردی و بازوانت گرمترین تکیه گاه من بود بدون که با تو همراهی کردن این راه شیرین ترین سختی دنیا بود فرزند ما یکی از مهربانترین پدرهای دنیا رو خواهد داشت سایه ات مستدام و برقرار باشه بالای سرمنو دخترمون    دوستت دارم بیش از اونچه که در تصورت بگنجه عشقم


داداشم که خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییییییییی زحمت منو کشیدی این مدت خیلی مدیون مهربونیهات هستم مهربونیهایی که از یه جوون 22 ساله خیلی زیادی بود از داشتنت به خودم می بالم از خدای مهربان می خوام اونقدر بهم قدرت بده که بتونم همیشه برای تو خواهر خوبی باشم چنان که لیاقتش رو داری   برام بی نهایت عزیزی  از پروردگار عالم بهترینها رو برات آرزو میکنم عزیزم

نظرات 3 + ارسال نظر
س سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

استرس نداشته باش میگذره، من که داشتم سکته میکردم .
بگیر امروز رو بخواب که دیگه صدای نینی برات خواب نمیذاره.

مریم چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://ruzanehayman.wordpress.com

سلام سمیه جون... تا الان باید زایمان کرده باشی
تبیک میگم و قدم نی نی گوگولی مبارک...
مارو هم دعا کن خانومی

مامان دیبا و پرند چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام دوستم
التماس دعای مخصوص. به امید فردایی پر امید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد