زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

قدمت مبارک عزیزترینم

خدایا میلیاردها میلیاردها مرتبه شکرت هرچه قدر شکرت کنم کم کرده ام

الهی به همه اونهایی که آرزوی بچه دار شدن دارن این لذت رو بچشان آمین

 

عشقم عمرم زندگیم در تاریخ 5/5/1391 در ساعت 8:10 صبح روز پنجشنبه دیده به دنیا گشود دیدگانت همیشه نورانی و خندان باشه عمرم

همه زندگیم عوض شده هیچ رقمه نمیتونم توصیف کنم اما وقتی بهش نگاه میکنم همه ذره ذره وجودم سرشار از عشق میشه به حسی که نمیتوان توصیفیش کرد گرچه سه روز بچم بخاطر بالا رفتن زردی بستری شد و من نصفه عمر شدم اما تک تک لحظاتی که کنارش بودم و بچم و شیر میدادم و میزاشتم داخل دستگاه برام سخت ترین لحطات عمرم بود از خدای مهربان میخوام و میخوام و التماس میکنم همه بچه هایی که بستری هستن یا حالشون خوب نیست شفای عاجل عنایت کنه و دل پدر مادراشون شاد بشه 

بعدا میام و از خاطره زایمانم اینجا می نویسم

انشاالله همه بچه ها سالم باشن و شاد پریا سادات ما هم همینطور

آمین یا رب العالمین

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم و محسن شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

مبارکه عزیزممممممممممممممممم
ان شاالله همیشه در کنار هم خوش باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد