زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

شیرین ترین شیرینی دنیا

اونقدر زمان کم میارم که نمیفهمم کی روز میشه کی شب

اونقدر کم خوابی دارم که هرکی منو میبینه کاملا فکر میکنه مریضم حتی دکتر پریا بیشتر نگران من شده بود از رنگ و روی پریدم ترسیده بود 

آآآآآآآآآآآآآآما لحظه ای از این لحظات رو با تمام دنیا عوض نمیکنه 

امروز دخترم 49 روزه شده و هر روز یه شکل میشه بیشتر شبیه باباش شده و مامان خودم البته تا اینجای کار اینطوریه تا ببینیم این روند تغییر شکل به کجا میرسه

اونقدر با دقت به همه چی نگاه میکنه و اونقدر قیافه جدی داره که همه تعجب میکنن جالبتر اینکه یک اخم پررنگی رو صورتش داره من نمیدونم این دیگه چیه

کلا دخترم جدیه اهل خنده نیست

هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی روزگار آما مامانش که دیونشه

برای همه اونهایی که ارزوی داشتن این لحظات رو دارن از خداوندگار میخوام قسمتشون بکنه

الهی آمین

خدابا شکرت هر چه قدر شکرت کنم کم کرده ام

شکرت