زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

آخرین سونو

آخرین سونو رو دکترم جهارشنبه انجام داد خدا رو شکر همه چی مرتب بود اما من امیدوارم نی نی بیشتر وزن بگیره اما دکتر راضی بود هر کاری میکنم ورمم کمتر نمیشه واسه همین دکتر برام آزمایش ادارا 24 ساعته نوشته چقدرم سخته بنظرممممممممممممم

پنجشنبه نامزدی پسر داییم بود آخی چقدر آقاجون و مادرجون آرزوی دیدن این روزها رو داشتن اما الان نیستن که ببینن حیف انشاالله همه جوونها خوشبخت بشن این دو تا هم همینطور اما برای من خیلیییییییییییییییییییی سخت بود شرکت تو مراسم وقتی برگشتیم خونه به شدت دل درد و کمر درد داشتم خودمم ترسیده بودم اما خدا رو شکر صبحش بهتر بودم

پس فردا باید جواب آز رو ببرم دکتر انشاالله مشکلی نباشه توکل به خدا

اتاق پرنسس آمادست اگه باباش وقت بزاره پرده اتاقش رو بزنه دیگه انشاالله همه چی حله کم کم باید ساکش رو آماده کنم 

خانوم دکتر نوبت زایمان رو 5 مرداد اعلام کرد یعنی انشاالله 5/5/1391 آخیییییییییییییییی باورم نمیشه یعنی پنجشنبه این هفته نه هفته بعدی نی نی پیشمون هست انشاالله


پروردگارا همه نی نی تو دلیها سالم باشن نی نی ما هم همینطور

پروردگارا همه اونهایی که آرزوی لمس چنین لحظاتی رو دارن این لذت رو بچشون الهی آمین

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ http://ruzanehayman.wordpress.com

نازی... به امید خدا نی نی گوگولی رو تو بغل میگیری
سمیه جان مارو هم دعا کن خانومی

مامان دیبا و پرند جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام دوستم
چشم انتظار اومدن کپل خاله هستم.

زهرا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ http://golsame.persianblog.ir/

سلام مامان سمیه گل
به سلامتی ایشالله بغلش کنی. منم در بارداری پسرم حسابی ورم داشتم تا بعد از زایمان که همش خوابید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد