زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

زنی از جنس حریر

روزگاری دور دختری بود شاد و سرحال از انرژی حالا همون دختر مینوسد از روزگارش و روزانه هاش با دید زنی آروم و شیرین ولی....

عکسای پریای قشنگم




این عکس یکروزگی پریای ماست

عکس دوم هم 3 متهگی پرنسس کوچولومونه

دو روز پیش 5 ماهگیه پرنسسم بود که بردمش دکتر و گوشاشم سوراخ کردیم یه گوشواره نگین سرخ انداختیم گوشش البته پروسه سوراخ کردن گوشش اونقئذ برای من دردناک بود چون پریا بشدت گریه میکرد و البته بیشتر از این ترسیده بود که باید سرشو محکم میگرفتم بعد هم بسختی اروم شد اما بهرحال  تموم شد  بعد هم با آقای عزیز رفتیم مثل هر ماه براش کیک ماعگردشو گرفتیم آوردیم خونه

ما تقریبا 1 ماه میشه که جابجا دشیم اومدیم منزل  پدرم طبقه دوم ساکن شدیم چون هم مامان عمل جراحی پروتز زانو داره این هفته و هم اینکه من بخ.ام برگردم سرکار برای پریا اینطوری راحت تر بود البته رفتم مرخصی بدون حقوقو گرفتم تا یکسال یعنی زمانیکه انشاالله پرنسسم یکسال و هشت ماهه بشه من برمیگردم سرکار هیچ جوری دلم نیومد از شش ماهگیش بزارمشو برم اصلا نتونستم با خودم کناربیام  توکل بخدای مهربان

این جابجایی خیلی سخت بود با بچه کوچیک البته دوتا خانوم بودن که کمکم میکردن اما بازم باید خودم کاملا بالاسرشون میبودم که جای هر چیزی رو مشخص کنم که بعدا دنبالش نگردم

پریای من این روزا خیلی شیطون شده سعی میکنه باهامون ارتباط برقرار کنه با کلمات نامفهوم اما همینم خیلی خوبه اصلا دوست نداره رو شکم بخوابه مطلقا بدش میاد  اما دوست داره بشینه یعنی از دوماهگیش بیشتر دوست داشت تو بغلمون بشینه الان هم که رو مبل تکیه میده و ماشالله میشینه وقتی براش میرقصم اونقدر با دقت به حرکات دستای من نگاه میکنه و گاهی دست و پا هم میزنه برام  هر هفته باید ناخنهاشو بگیرم چون بشذت عاشقه اینه که چنگ بندازه یعنی دستایمن که زخم میشن عینه خودمه منم وقتی ناخنام بلند باشه ناخودآگاه دوست دارم چنگ بگیرم بیشتر از همه آقای عزیز رو حالا پرنسسم با خودم این کارو میکنه 

بسیاررررررررررررررررررر اهل تلویزیونه و صدای گوگوش تا آهنگ تبلیغ کنسرت گوگوش از کانال جم پخش میشه سرشو سریع بر میگردونه پلکم  نمیزنه 

عاشق پدرمه  بیشتر از همه با بابای خودم اخت شده و تو بغل ایشون آروم میشه اما وحشتناک هم به خودم وابستست اصلا بغل کسی نمیمونه مگر بابای خودم حتی بغل آقای عزیز هم زیاد نمیمونه بیشتر دوست داره تو بغل خودم باشه عاشقتم کوچولووووووووووووووووووووو

کپی برابر اصل نوزادیهای خودمه یعنی عکس وزادی خودم و پریا فرقی نداره با این تفاوت که من یه درجه سفید تر هستم و بورتر والا چشم وابرو و دماغ و دهن و کلا صورتش مثل خودم اما رن چشمام به آقای عزیز رفته عاشقتونم پدر و دختر

این روزها بهاریترین روزها رو میگذرونم

خدا همه بچه ها رو حفظ کنه با سلامتی پرنسس ما رو هم همینطور





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد